Levering

Wat zijn de levertijden?

De levertijden worden systematisch aangegeven op elke productfiche. Ze verschillen van de ene Ontwerper tot de andere.

Hoe kan ik mijn pakketje volgen?

Wanneer het product door de Ontwerper is verzonden, vindt u op uw "Klantenpagina" de informatie waarmee u uw pakket kunt volgen: de verzenddatum, de naam van de vervoerder, de leveringsvoorwaarden, de waarschijnlijke datum van ontvangst en, voor de meeste Ontwerpers, een traceernummer.

Ik heb een leveringsprobleem: mijn pakketje is niet op tijd aangekomen.

Als uw pakket niet op tijd is aangekomen, kunt u dit aan de Ontwerper melden via het berichtensysteem die u in uw klantenzone terugvindt.

De Ontwerper zal de nodige controles uitvoeren om het probleem te achterhalen. Dit kan een eenvoudige vertraging of een onjuist afleveradres zijn. Soms kan de vervoerder het pakket verliezen of het kan gestolen worden. De Ontwerper zal dan een onderzoek instellen bij de vervoerder. Hiervoor heeft hij een kopie van uw identiteitskaart nodig en een erecertificaat van niet-ontvangst van het pakket of weigering van het pakket als het wel is aangekomen. Dankzij deze documenten kan hij een onderzoek instellen.

Waarom moet ik meerdere keren de verzendkosten betalen?

Elke Ontwerper heeft zijn eigen atelier waar uw bestelling rechtstreeks van vertrekt naar uw opgegeven afleveradres. Als u van meerdere Ontwerpers koopt, ontvangt u dus meerdere pakketten van verschillende herkomst.